lugn morgon ??

Tja !!
som dom säger i sahara !! Varje sandkorn har ett nr ......o ja han har tappat stinget .-)
Nä men kanske bara lite, vakna denna morgon med att skicka kidzen till skolan och sen dök golvsnubben upp och börja slita i köket för där ska det bytas golv ...även hallen och sovrummet  men köket först....Hunden får ju frispel när de springer in och ut och hammrar och bankar och sågar mm :-)
ja det var lite lull lull, men hur kändes träningen i veckan då ?? det är ju det alla vill veta ?
som ni vet körde jag en omgång 300 Challenge i lördags och sprang lite...denna träning kändes i kroppen men samtidigt var det mkt roligt, har ju tappat en del flås pga  dåligt deltagande i löpträningen :-)
man tar lätt bort den träning som är tråkigast...i mitt fall löpning men blir vädret bättre kommer jag dra ut på vägarna igen
Denna vecka är min förhoppning om att få till 6 pass igen men redan idag är jag rädd för att det inte kommer att lyckas
Mer spännande läsning kommer...nu ska jag kolla hur golvet blir
ha det gott
See ya in kettlehell !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0