Min träning !!!

Hej igen !
Andra gången idag jag är på bloggen...tjohooo :-)
Tänkte nämna lite om träningen i veckan !?!
Måndag - TOW
50 kg - 5 ggr
100 kg - 1g
100 kg - 1 g
100 kg - 1 g
100 kg - 1 g
50 kg - 4 ggr ( underarmsdrag )
ja va tusan det kändes ok...ska nog brassa på lite nästa gång !??!!
Tisdag - lite smått o gott med kristian
Mace 360 - 10 H/V 15 kg
Pummeling - 10 H/V
Parallettes special 1 reps * 5 set - vi körde en och en hela tiden
denna serie kördes i 3 serier och vi avsluta med att försöka dra på så många som möjligt i parallettes och vi lyckades göra 4 st.....skit jobbig !
Onsdag - Clubbells
Swipes 20 kg 6 H/V
Mills 12,5 kg - 10 H/V
sidelunge 12,5 kg 10 H/V
Barbarian lunge 20 kg 6-8 H/V
sidesquat + press 20 kg 10 H/V
körde denna serie i 3 set....superfun ???
Torsdag - Fysbana
skotta snö i 3 tim på CH taket
round the world 10 H/V
pummeling 10 H/V
sandbagkasst + böj 5 st
alt clean  10 H/V
parallettes 2 st
upphopp ppå bänk 5 - 10 st
denna serie körde jag bara 2 omgångar av för jag var sliten
Fredag - LEDIG - kanske lite redcord om jag hinner, kör det hemma...men kroppen mår bra av att vila ibland !!
nästa bloggande blir nog från SM i TOW imorgon då vi ska heja fram David och de andra i Viking DK..alltså live från Vedum Sverige imorgon !
Ha det gott....see ya in a sandbag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0