Snökaos !!

 

Hejsan !

Med anledning av detta snöande så har vi haft hallen stängd nu ett par dagar och förhoppningen är att kunna dra igång allt på söndag, redan på lördag så är nog passen igång och fotbollsturneringen ska kunna genomföras..... vi har snart fått bort all snö från taken ...

Vi har rådfrågat de som byggde och enligt deras normer för vad taket bör hålla för så var det hög tid att stänga för att kunna skotta utan att någon kommer till skada.


Så kära kunder jag gör inte bara allt för er inne i gymmet utan är också aktiv i arbetet utanför eller ovanför...jag vill er allas säkerhet, de mängder snö vi kastat ner från taket är helt galet mkt...värsta vintern på 100 år...inte för jag levt så länge men det känns så ibland!!

kommer uppgradera er mer med lite träningsdagbok och ni kommer även få följa min adept i dragkamp som imorgon kommer försöka få hem ett guld - håll tummarna för honom :-)

Ses snart igen !
Ha det gott....
....see ya in kettlehell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0