uthållighetsträning - jobbigt, javisst !

Hejsan !
Jo nu denna vecka som varit har jag börjat en resa med min dragkamp igen och den såg ut som följande...
Måndag
50 kg 13 - 3 ggr ( kör tills jag storknar och vilar ca 20-30 sek innan jag drar igen )
eftersom det var första passet tog jag det lugnt och nöjde mig där.
Tisdag - KB + löp
swing m släpp  16 kg ( 1 min / 20 sek vila i 10 resor )
Jobbigare än jag  trodde
3 st 4 min intervaller på löpbandet upp till tröskel ( glömde pulsklockan men körde på känn )
Onsdag - TOW
50 kg   13 - 2 ggr
vila 4-5 min
50 kg  8 - 2 ggr
vila 4-5 min
50 kg  5 ggr
underarmarna höll på att explodera :-)
torsdag - blandat
marklyft med mina handtag ca 120 kg 10-15 reps
knäböj i bocken 120 kg 3 set * 8 - 10 reps
360 mace 10 kg  35 reps H/V
Hann inte mer nu utan får vänta tills imorgon ( mkt jobb som kom ivägen )
Fredag - TOW
50 kg  12 -3 ggr
vila 4 min
50 kg  9 - 1 ggr
vila 4-5 min
50 kg  5 ggr
golvsveparen( mage ) 60 kg ca 30-40 reps
Löpning 2* 4 min till tröskel ( haha detta gick tungt vänner....mkt tungt )
Rodd 4 min till tröskel ( detta var inte lättare :-) )
jodå nu är träningsveckan över och det känns skönt...lite badminton nu på söndagen bara, nästa vecka blir av samma kaliber men tyngre på TOW ( 60 kg )
annars då det som hänt på gymmet är att 2 löpband är fixade, det känns alltid skönt att kunna vinna över dessa för de är elaka i servicen :-)
+ några andra maskiner är klara och jag hoppas kunna hitta en stund över för att kunna fixa till några dynor som är riktigt illa nu...uppskattar mkt ni kunder som hittar felen för det hjälper mig mkt i servicen...när ni kommer fram eller mailar om det...behöver extra ögon ibland
ha det gott allihopa
see ya in the world of Tug of War

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0