hello superbloggers :-) ja e inte en av dom

Hejsan !!
Jo som jag sa sist så vilade jag i torsdags förra veckan men tyckte livet var lite roligare på fredagen så jag körde några 360 med macen ( 5 - 10 - 15 kg )
Lördagen sen var jag på lite lagfest med Kenty och givetvis det lag jag kom med i vann :-)..jaja nog med skryt men det var roligt och grabbarna är riktigt sköna lirare....synd bara att på kvällen kom febern och knocka mig för en stund..
Jodå så måndag och tisdag bet man ihop för att få dagarna att gå och kunna styra upp jobebt hyggligt men ingen träning utan massor med vitaminer och skit !!
Ingen träning på tisdagen heller :-)
nu börjar mitt psyke ta stryk och kroppen är instabil....
Onsdag - JAAAA nu känns kroppen riktigt med igen :-)
TOW
50 kg - 5 ggr
60 kg - 4 ggr
70 kg - 3 ggr
80 kg - 2 ggr
90 kg - 1 g
50 kg - 4 ggr ( underarmsträning
Jag tog det lite lugnt och det var nog en smart väg att gå
Torsdag - Fysbana m Kristian
round the world - BB 10 H/V
pummeling - KB 10 H/V
däckvält 5 ggr
360 10 H/V
Parallettes ( fötter rakt upp till fötter rakt fram tillbaka igen !! ASJOBBIG !! 5 st
vi han 2 varv och sen gjorde vi en liten special sen med däcket och parallettes
Fredag - Kb
jo denna dag blev inget bra med lite träning fast ingen struktur eller nått och allt körde ihop sig
clean /press 32 kg 5 st H/V
seesaw 24 kg 10 H/V
clean/press 32 kg 5 H/V
seesaw 16 kg 20 H/V
floorpress 32 kg 3 set * 6-8 reps
dubbla press 24 kg 10 st
det märks när man inte har ätit bra under veckan för kroppen är verkligen sliten och trött men det kan ju bero på andra orsaker också...
Lördag - 300 challenge
Chins 10 st
Marklyft 60 kg 20 st
armböj 20 st
upphopp 20 st
golvsveparen 20 st ( 60 kg )
clean / press 20 H/V ( 16 kg )
chins 10 st
hade ca 30 sek till 45 sek vila mellan övningarna och sen ca 2-3 min mellan set 1 och 2...set 2 så halvera jag repsen och tog bort vilan helt....det tog bra :-)
tog efter dessa set en löp tur på 3 km i ca 10 km/h fart....men satan vad det är tråkigt att springa på löpband..jag var uttråkad redan efter 7 min....inte bra
nu är det söndag och jag ska ta det lugnt idag för att gasa på igen i nästa vecka !
ha det gott alla människor
see ya in kettlehell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0