Hamnfestivelen 2010



Tja vänner !
En liten story om förra helgen då det var hamnfestivalen i lkpg, vi var där och visade upp oss för de tappra som vågade sig ut i det minst sagt ostadiga vädret, Fredagen började ju bra och solen lyste....men en fredag mitt på dagen lockade kanske inte så mkt folk så under dagen hade vi det ganska lugnt, vid 16 började vi våran prova på massage vilket var gratis under festivalen och det började strömma till lite folk.
Sen när det var dags för David och mig att köra ett Ug pass på stranden vid Scandic så kom det lägligt lite åska och en rejäl hagelskur :-) vi blev kalla och för att inte tala om våra grejer

Men men vi körde i alla fall och var väl ganska ensamma :-)

Lördagen var vädret bättre hela dan och mkt mer folk var på plats, där körde vi en show kl 13.00 som funkade bra, kl 16.30 gasade vi igen men då Kristian och jag och då kom Mr Siepen fram och snackade lite med oss och betydligt mer folk tittade när vi körde vår grej, mkt egenkroppsträning och en hel del med KB, CB och mace mm

Så visst var man ganska trött sen vid 17 när vi packa ur bilen hemma på CH.




Sen nu i Onsdags så körde vi Sommarbomben för att sparka in sommaren i år och den bjöd på UG pass och Afro, Gympa samt core och cycle..vi körde pass från kl 18 - 21 och en Dj spelade musiken samt att grillen var igång så man kunde ta sig en köttbit mellan varven :-)
Hade kalasväder och det hela blev mkt lyckat även om det var svårt att tagga till på Ug till Afromusiken men jag lovar att detta har aldrig gjorts nån annanstans i världen :-)

har tyvärr inga bilder från det än....men det kanske kommer.

Här vill jag personligen tacka alla som var med och tränade samt hela min arbetsgrupp och Instruktörer.

ett xtra tack till de deltagare som hjälpte till att plocka bort grejerna - ni är grymma !

Annars lite gyminfo:

Dynor är nu under närmaste veckan borta från ett antal maskiner för att fixas till.

Sen vet jag att jag alltid tjatat om min egna träning men tyvärr inte gjort på ett tag och ska inte göra det nu heller...det går sådär pga hinner inte och kroppen är sliten, men jag kämpar på och tragglar med lite olika redskap

jaja ...see ya in kettlehell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0