Ännu en bloggis på "bloggen"!



Hej på er allihop!
Tänkte att jag skulle presentera mig...
Maria Eriksson heter jag och har fått den äran att ingå i bloggar-teamet här på Campushallen, vilket jag ser fram emot! Jag ansvarar för vår behandlingsenhet och tillsammans med mina duktiga kollegor Kristian (klassisk massage) och Ellinor (SPA behandlingar och avslappningsmassage) försöker vi att ta hand om er kunder efter bästa förmåga =).
Jag instruerar även klasser i cycle och core/coreboll samt läser till personlig tränare (klar i juni).
Ja, det var lite kort om mig och jag kommer tillsammans med Anna och Matte att skriva inlägg och dela med mig av mina tankar till er!

Nytt för nu är att vi som bloggar inte har några bestämda dagar som tidigare, utan skriver löpande när vi har något viktigt (eller oviktigt! ;-)))) att säga.

Ha en underbar dag så länge och UT I SOLEN MED ER!
Trevlig helg
//Maria

Dagens kloka:
Du kan inte förändra det som varit,
lägg istället energin på vad som komma skall.
Ta med dig erfarenheten av gårdagen till att göra nåt bra, men lev idag och dröm om imorgon!


Kommentarer
Postat av: Andy

Roligt att du börjar skriva också!

2010-03-22 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0