slitsam vår....

 

Jodå bloggandet går bra för min del ??? eller vad tycks ??

denna gång blir väl ingen större skillnad utan lite lull lull om träningen....

Som ni redan vet så kör jag min TOW och lite blandat och det har kännts helt ok tills för nån vecka sedan då jag upptäckte att kroppen är helt slut...ett lätt dragpass kändes som 2 ton ?? men då har jag vilat och försökt återhämta mig veckan innan detta nederlag !!

finns ju så mkt jag vill göra och nu kör jag lite KB för att se om jag kan komma upp i SM klass men det känns tungt sen även TOW ...nu har motivationen halkat ner igen till att jag vill köra för det är ruskigt bra träning men jag kommer inte förbi tröskeln....sen vill jag även detta år ha rekordet i 360 på macebell....enhands på 10 kg mace och 128 reps ( har ett par kvar till det :-) )

Körde en challenge i tisdags m KB och det var 300 reps med övningar:

swing          25 st  32 kg
Marklyft       50 st  40 kg
armböj        50 st  --
Gobblet       50 st  32 kg
sträckbänk   50 st  16 kg
clean/jerk    50 st  32 kg
Swing          25 st  32 kg

detta var en riktig genomkörare och jag fuska lite på swingen ( går tyngre där och även på marken ) men jag kan säga att jag var duktigt trött i alla fall.....börjar bli gammal ??!?! :-)


onsdagen blev lättare TOW och lite bic och Tric....bara för att röra om lite och leka av mig  ( var jättelänge sen jag körde armar )

Idag torsdag blir det ett nytt försök på macerekordet och sen en omgång Clean/jerk i 10 min med ett handbyte ?? kg lite golvsveparen och sen en längre resa med löp och roddmaskin

och imorgon går vi på TOW igen

lite annat om gymmet är ju att reservdelar får jag vänta på och det är det som gör att cardiomaskinerna står stilla, jag lovar att jag ligger på duktigt och är nog inte den mest uppskattade hos leverantörerna längre :-)

annars tycker jag det flyter på bra och jag får bra support från er kunder när ni märker nått som är galet - Kanon !!

då så....slut för idag !!

see ya in kettlehell......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0