solen lyser

Jodå...solen lyser och det gör att humöret är på mkt högre nivå...jag fick torsk av löpbandet i veckan men tog igen i andra ronden och sopa hem 1-1 så att säga..och vet ni...det gjorde ingenting att få stryk av bandet...jag bara log och det brukar inte hända när jag skruvar löpband :-)
vi har haft det lite tungt på UG /KB fronten iom att Kristian är på semester men Stefan har kommit tillbaka lite smått från sin skada så vi har kunna löst det, men snart drar David iväg men då är Kristian tillbaka så vi löser nog det också...det är inte alltid lätt att snickra ihop passen och instruktörer
En tråkig del i min blogg idag är att mkt går sönder i gymmet och jag tror inte man är speciellt rädd om grejerna, laga en maskin i torsdags och i fredags när man gick hem såg jag att den var trasig igen ??????
det får helt enkelt vänta tills måndag....
Jaja nog om detta och tillbaka till det vi alla vill läsa om....min träning .-) eller ??
efter 4 veckors hård och tuff träning så var det läge att lugna sig lite och det var behövligt eftersom jag har lyckats att förkorta mina hamstrings med 10 cm .-) och det känns i ryggen....gjorde lite rörlighetstester hos min vän Fredrik.
så veckan:
Måndag - TOW
55 kg
10 - 5 ggr
7 - 3 ggr
5 ggr
Tisdag - KOmp.
clean / jerk 16 kg i 10 min med ett handbyte = massa reps
360 mace 10 kg 30 reps H/V och 15 reps 15 kg H/V
golvsveparen 2 set * 40 reps
intervaller löpning ca 25 min / kändes ruskigt bra :-)
Onsdag - Ledig
Torsdag - Komp
clean /jerk 24 kg 5,5 min ( va sliten efter tisdagen )
360 mace 10 kg 30 H/V och 15 kg 30 H/V
tornadoboll 3 * 30 sek ( vi har fått hem den nya !!!!! )
Fredag - TOW
50 kg
13 - 3 ggr
6 - 4 ggr
5 ggr
inte så nöjd med denna dag
Lördag - löpning
eftersom jag missade i torsdags så får jag ta igen det nu idag..men ser fram emot det !
Söndag - ledig
nästa vecka börjar eländet igen men jag tycker det ska bli kul
såååå.........see ya in kettlehell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0