Fitnessfestivalen i Göteborg



Hejsan igen !
Jo en sak testa den nya maskinen i gymmet, handcykeln som vi har på prov nu under ett par veckor.......sen finns det några nya kettlebells eftersom passen blir mer o mer populära...samt ett glädjeämne till för gymmarna att en ställning + fri stång är på g, förhoppningsvis så kommer grejerna redan i nästa vecka .......

Fick från en kund här att det börjar användas mer o mer fri vikt och det är ju jättepositivt enligt mitt tycke, därav mitt beslut att plocka hem en till..

sen som överskriften säger så är fitnessfestivalen på g den 11-12 dec nu i Göteborg och där har min gode vän Olof sett till att jag ska få köra ett rekordförsök på macen, slå mig själv, svår kille att slå, känner honom mkt väl :-)

kl 14.15 på söndagen är det dags och jag skulle bli skitglad om man hade en hejarklack på plats :-)

jaja lite smått och gott - ta hand om er
see ya in macehell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0