veckorna går...



Hejsan !
Nu har startskottet gått för hösten och det har varit mkt att stå i och mer blir det, men va tusan har man ett jobb och arbetskamrater man älskar så är det en fröjd att gå till jobbet.......

Tyvärr har en kollega till mig nu semester och det betyder att jag har en massa pass att köra men det är ju bara en kortare tid nu så det orkar man med, de passen jag kör kanske inte verkar så jobbiga att ha...inte fysiskt-helt rätt men man är rätt tom i bollen efter för man måste leverera allt till de kunder som kommit...jag tänker ofta på de som kör aerobics och liknande när de ska ha stenkoll på vad de gör samt ha ett brett leende, helt otroligt- en stor eloge till er.

Jag håller nu på att kolla efter en till fri stång för det har jag hört nu att det efterfrågas , men det går lite segt från vissa leverantörer......men jag kan lova att det kommer, jag kommer också ta in ett par extra kettle för det börjar sina på passen, får även in en grej på prov nu i framtiden som alla får testa och den kommer nog stå i UG hörnan...testa den gärna och låt mig få veta vad ni tyckte om den...vad det blir berättar jag inte här och nu .-)

sen har jag alltid skrivet nått om min träning men kanske inte så mkt nu i slutet för den har varit ojämn...men under sommaren här bestämde jag mig för att bli bäst helt enkelt på Macebell ( den långa klubban som ser ut som en tops :-) )

den träning har gått bra och jag började med ca 20 reps på en arm då i början för att i fredags bli just bäst i världen på 147 reps ( innan mig en jänkare på 137 reps ) klubban vägde 11.1 kg och övningen heter 360 spin och körs med en arm.

ni kan hitta filmen på youtube om ni är intresserade, just denna mace kommer att infasas lite smått i verksamheten under hösten för det är en grym träning och rolig.

jag vet att detta kan kännas som lite skryt men jag menar att vill man kan man - kämpa och ge inte upp !!!!!!

här kommer en liten bild på hur det ser ut när man kör mace



så nu är mitt signum ändrat...see ya in macehell :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0